Hei ! Täällä 05-03 alueella olisi tarjolla varamummo ja ukki melkein 60v.Omat lapset jo maailmalla joten aikaa ja hyvää mieltä riittää,emme tupakoi emmekä käytä alkoholia,mutta meillä on kiltti kissa.Mummi teki työnsä lasten parissa.Asumme rivitalossa erittäin rauhallisella alueella,ulkoiluun hyvät mahdollisuudet.Aikaa ja syliä riittää.Kirjoitellaan,soitellaan,tutustutaan.Hyvää kevättä kaikille.
Nykyään on kovin paljon varamummoa ja pappaa kaipaavia lapsia ja nuoria vanhempia. On muutettu työn perässä ehkä kauaskin kotipaikkakunnalta, jonne isovanhemmat ovat jääneet.
Se on vain pulma, että miten kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Nämäkin kirjoitukset joutuvat pian unohduksiin. Kannattaisiko laitaa myös ystävänhakuun? Sama juttuhan se on sielläkin, uusia ilmoituksia tulee kymmeniä päivittäin ja vanhoja sivuja ei varmaan kovin innokkaasti selata.
Tämä teidän tarjouksenne kuulostaa tosi hyvältä, heti ottaisin yhteyttä, jos olisi tarvetta varamummosta :) Hyvää työtä olette tekemässä...
Alla oleva lainaus Positiivareiden tämän päivän Ajatusten Aamiaisesta sopinee tälle palstalle t. Aamuvirkku mummo :)
*********************************************************************************************************************************************** Olimme mökillä mukanamme 5- ja 7-vuotiaat pojantyttäret. He pyysivät meitä hiekkalaatikkoleikkeihin, mutta selitimme, että meillä kun olisi niin paljon tekemistä. Vanhempi tokaisi: "Ei pitäs ruveta ukiks ja mummoks, jos ei kerran jouva leikkimään lapsenlasten kanssa." Niinpä siirryimme hiekalaatikolle. -Mummo ja ukki
HEI! Kaipaisimme ehdottomasti varamummoa ja -ukkia. Asumme Tampereen kupeessa. Jos kiinnostaa, voitko laittaa viestiä, tueli@saunalahti.fi, kirjoitellaan lisää! :)
Alla oleva lainaus Positiivareiden tämän päivän Ajatusten Aamiaisesta sopinee tälle palstalle t. Aamuvirkku mummo :)
*********************************************************************************************************************************************** Olimme mökillä mukanamme 5- ja 7-vuotiaat pojantyttäret. He pyysivät meitä hiekkalaatikkoleikkeihin, mutta selitimme, että meillä kun olisi niin paljon tekemistä. Vanhempi tokaisi: "Ei pitäs ruveta ukiks ja mummoks, jos ei kerran jouva leikkimään lapsenlasten kanssa." Niinpä siirryimme hiekalaatikolle. -Mummo ja ukki
Kyllä sitä on lastenlasten kanssa leikitty ja pidetty hauskaa aina ikäkauden mukaisesti useasti istuttu hiekkalaatikonreunalla hiekkakakkuja leipoen ja soraa kuormurilla kärräten. Lasten varttuessa leikit ovat vain muuttuneet.
Hei ... Olen Sana Asun Tampereen Hervannassa ,,,, Minulla on 10 kk Mustafa Poika ,,,,, Hänellä Tarvisin Varamummo ja Varaukki ,,,, Ja Jos Teillä Sopiii Ja Asutte Tampereella Niin Olen Iloinen Jos Olette Minun Lapsille varamummo ja varaukki ,, kiitos Terv<. Sana
järjestysmies kirjoitti Voi voi kun on varomatonta, toivotaan ettei pahemmin käy. ------------------
Anonyymi kirjoitti Mikäs tuossa on niin varomatonta-en ymmärrä, selittäisitkös kaikki tietävä järjestysmies tämän minulle toivoo yx tietämätön. ---------------------- järjestysmies kirjoitti No tuo osoitteen antaminen yleiselle palstalle tietenkin!!!
No, mikä tuossa osoitteen antamisessa nyt niin varomatonta on? tuleehan se henkilöllisyys esille joka tapauksessa...jos varamummia tai -ukkia netissä hakee, tai ketä tahansa, niin yhtälailla voi tulla esille monenlaista tyyppiä. Äitihän tässä valinnan tekee.