Ystävyys

Miehet Haloo

VIESTIT 26-50 (146)
Näytä kpl sivulla
kitty 24.03.2010 17.10

Tuo pisti naurattamaan:) mutta olen aivan samaa mieltä. En pysty ymmärtämään että pituus tai muu seikka vaikuttasi onnellisuuteen, jos sen itselleen sopivan kohtaa. Vai kuinka moni hylkäis ihanan miehen/naisen sellaisen tavattuaan jos ei mitat ihan miellyttäis, mutta muuten kaikki natsais. En minä ainakaan.

Anonyymi 24.03.2010 18.07

Mutta miksiköhän joidenkin vanhojen ukkojenkin mielestä vaimon pitäisi olla edustavan näköinen, siis kaunis, jota voi ylpeänä esitellä. Omalla olemuksella ei niin väliä.

kitty 24.03.2010 18.34

Sitäpä on monesti "tyttöjen" kanssa mietitty. Joskus kun tuntuu, että miesten mielestä, ikään, näköön tai kokoon katsomatta, naisten pitäisi olla ikuisesti hyvännäköisiä. Tanssimaankaan ei haeta jos vain nuorempia on tarjolla ja he lähtevät tanssimaan. En halua mitenkään mollata miehiä naisetkin sortuvat tyhmyyksiin. Tuntuu vain joskus että miehet tekevät itsensä melkein naurettavaksi käytöksellään unohtaessaan ettei heilläkään ole hallussaan ikuinen nuoruuden lähde.

Anonyymi 24.03.2010 19.03

Itse olen 176-senttinen, ja on ollut useampikin suunnilleen samanpituinen kaveri vuosikymmenien varrella. Muisto nuoruudesta: kun olin puhelunvälittäjänä, juteltiin yhden asiakkaan kanssa mukavia useinkin, puhelimessa siis. Kerran sitten sovittiin, että tavataan yhdessä kahvilassa työpäivän jälkeen. Ei siis oltu ennen koskaan tavattu toisiamme.
Kun sitten kohtasimme kahvilan kellon alla, hämmästyin kun miehekkään äänen omistaja olikin minua paljon pienempi ja paljon vanhempi. Ääni ei ollutkaan enne! - Kai se on pinnallista, mutta toivon ettei mies ole minua kovin paljon lyhyempi. Jos vaikka siitä tulisi jotain, niin pitkä nainen ei ainakaan saisi ruveta kasvamaan sivullepäin. Muuten tulisi liian justiinamainen, koominen vaikutelma: hintelä lyhyt mies rehevän naisen kainalossa.
Mutta ei sellainen epäsuhta kaikkia vaivaa, eikä ole ystävyyden/rakkauden esteenä varmaankaan.

Anonyymi 24.03.2010 19.42

Arvo Ylppö oli pienikokoinen mutta siitä huolimatta saimme katsoa häntä vain ja ainoastaan
ylöspäin.

Anonyymi 25.03.2010 12.37

Eräs henkilö totesi kerran, että pienet miehet ovat vikkeliä. En tiedä puhuiko kokemuksesta koska en ole hänen miestään tavannut, tiedän vain sen, että hän itse on ns. kookas nainen (siis pitkä).

Anonyymi 25.03.2010 15.39

"hintelä lyhyt mies rehevän naisen kainalossa", kirjoitti joku anonyymi.
Mutta ajatelkaapa seksiä heidän välillään ja jossa mies on alla. Eihän sen ihanampaa
mies voi kokea.

kitty 25.03.2010 16.20

Riippuu siitä mistä itsekukin tykkää. Näissäkin asioissa pätee luultavasti se, että makuasioista ei voi kiistellä.

Liekko 25.03.2010 17.31

Neljäkymmentä luvulla syntynyt ystäväni tuli jätetyksi ja "päätti" , että jos vielä mies tulee hänen elämäänsä, niin hänen on oltava pitkä ja tumma. Kuinka ollakaan, Amor teki kepposen, tuli mies , 165cm pitkä, kalju ja vääräsäärinen!
Nyt heillä yhteiseloa on kestänyt liki 10 vuotta, hyvältä näyttää......ihan sivullista huimaa.

Anonyymi 25.03.2010 22.08

Kyllä minun mielestäni (joidenkin) naisten turhamaisuus ja kauneushakuisuus kumpuaa
jostakin muualta kuin miesten toiveista tai mielipiteistä. Useimmat miehet suorastaan
pelkäävät liiaksi pyntättyjä naisia.
Siinä on myös kyseessä itsetuntokysymyksiä puolin ja toisin. Nainen ajattelee että
mies ajattelee että nainen ajattelee jne. Toisen pitää vain päättää että se pelleily
loppuu.
t.metsänpoika

kitty 26.03.2010 10.10

Aina pitäis pystyä puhumaan asioista, että ei tulis sitä, että luullaan mitä toinen osapuoli haluaa. Mielestäni on kiva laittautua välillä oikein kunnolla, mutta teen sen oman itseni takia. Luonnollisenakin on kiva olla, ilman meikkejä ym. ja jos ei sellaisena kelpaa niin ei voi mitään.

Anonyymi 26.03.2010 10.48

Tuosta rehellisyydestä kommentoisin. Minulla oli kaksi ihan mukavaa kirjoitteluseuraa, miehet , eri-ikäisiä. Aluksi vaikuttivat tosi mukavilta, mutta ,mutta. Kun en suostunut antamaan puhelinnumeroani heti kättelyssä, enkä tapaamaan heitä, kirjoittelu loppui.
Toinen olisi halunnut heti matkaseurakseen ja toinen muuta toimintaa. Kirjoittelu ja ajatusten vaihto ei enää kiinnostanutkaan. Valokuvia kyllä läheteltiin puolin, toisin.
Miksi miehet toimii näin, kertokaa.
Miksi ei voisi rauhassa ystävystyä, tutustua, vaihtaa ajatuksia, kuulostella toisen tapoja, asenteita jne. Siitähän se luottamus juuri syntyisi ja antaisi jatkolle toiveita.
Kertokaa miehet, miksi kuvittelette, että me naiset olemme vain seksiä varten, meistä kun olisi niin paljoon muuhunkin, mikäli antaisitte mahdollisuuden.
Kysyy naisellinen nainen 55v.

Anonyymi 26.03.2010 11.53

Tuo mitä kerroit pitää osittain paikkansa, osittain sikäli ettei sitä voi yleistää.

Meissä miehissä vaan sattuu olemaan joukossa jonkin typeriä ja moraalittomia yksilöitä
jotka ajattelee ja toimii niin kuin kerroit.
Monet mukavat, puheliaat ja ystävälliset naiset leimautuu tällaisten miesten ajatuksissa
ja puheissa helposti kevytkenkäiseksi ja se on todella ikävää kuunneltavaa.

Mielestäni MIES tarkoittaa jo sananakin jotakin muuta kuin pelkkä sukupuoli.
Miehillä on kunnioittamisen velvollisuus naisia kohtaan.
Minä arvostan naisia erittäin paljon enkä vähiten sen takia että äitini oli nainen.

Anonyymi 26.03.2010 12.05

Meillä naisilla on myös kunnioittamisen velvollisuus miehiä kohtaan. Minä arvostan miehiä erittäin paljon, enkä vähiten sen takia, että isäni oli MIES.

kitty 26.03.2010 12.54

Väkisin tulee tunne, että vain seksiä halutaan, kun heti pitäisi suostua tapaamaan ym. Hiljaa hyvä tulee, pätee varmaan näissä(kin) asioissa. Kyllä nainen arvostaa sellaista miestä, joka käytöksellän osoittaa, että kunnioittaa naisia ja haluaa paljon muutakin kuin sänkyseuraa. Kunnollinen tutustuminen toiseen on tärkeää. Vähitellen sen sitten huomaa, löytyykö yhteistä säveltä. Ja romantiikka on varmaan sellainen juttu, josta kaikki naiset pitävät. Molemminpuolinen kunnioittaminen ja toisensa huomioonottaminen ovat itsestäänselvyyksiä.

Olen kokenut tuon saman muutamaan kertaan. Kirjoitellaan ja ehdotetaan heti matkaan lähtöä. Koska olen karavaanari sitä oletetaan, että olemme kaikki hiukan toiselta planeetalta. Olisi heti pitänyt lähteä lapin matkaan kevättä katseleen. Kun ilmoitin ettei sitä nyt niin mennä ja samassa sängyssä nukuta täysin vieraan miehen kanssa niin kehu että "oota sinä hämäläisiä minä lähden naisten tanssiin hakemaan kaverin"

Kaikesta huolimatta aurinkoista viikon vaihdetta kaikille tasapuolisesti.

Anonyymi 26.03.2010 15.36

Minäkin kaipaisin sellaista``ihmemiestä`` jolle seksi ei olisi se kaikkein tärkein ja ensisijainen asia. Tottakai sekin on tärkeää elämässä, jos mukavavasti muutenkin sujuu.
Mutta jos suhteessa ei ole mitään muuta kiinnostavaa, ei kyllä sekään maistu.
Ensin pitäisi tutustua toiseen kunnolla ja rauhassa ja löytää se yhteys toiseen, muutenhan se on pelkkää naimista. Eikä sitäkään koko ajan jaksaisi, kun on niin paljon muitakin mukavia asioita elämässä.
Minä ainakin olen mieluummin ilman koko miestä, menkööt sinne naistentansseihin ihan rauhassa hakemaan sitä seuraa.
Sillä tiellä joutuvat kyllä useasti varmaan lähtemään uudelleen ja uudelleen ja.....

Anonyymi 26.03.2010 15.48

Voisikohan olla ihan eri ystävänhakupalsta sellaisille, jotka pelkkää seksiä etsivät. Ja sitten eri niille, jotka etsivät muunlaista ystävyyttä, pitempiaikaista suhdetta kenties.
On niin turhauttavaa kirjoitella, kun heti pitäisi ihan vieraalle ihmiselle paljastaa asuinpaikkansa ja yhteystietonsa.
Pelottavaakin.
Yksinäisiä ihmisiä on kuitenkin niin paljon ja pelkkä kirjoittelukin tuo jo iloa elämään.
Voisi tietysti järjestää jossakin yksinäisten ihmisten joukkotapaamisen esim. tanssien ja kivan tekemisen parissa. Siellä voisi kasvotusten tapailla muita yksinäisiä ja löytää kenties samanhenkisen ihmisen.
Kirjoitelkaa, mitä olisitte mieltä tästä ajatuksesta!

Sellainenha on järjestetty Hämeenlinnassa. Oli joku Helmi juttu joka niitä järjestää pari kertaa vuodessa. Sinne on kuulemma aika paljon porukkaa aina menossa. Jotain muitakin treffi juttuja on ollut. Tämmöinen kun olisiki ja tietäisi että siellä on varttuneempaakin väkeä niin voisi mennä. Luin jostain että viime tapaaminen oli täynnä minusta katsoen nuorisoa.

Anonyymi 26.03.2010 16.20

No,mutta oletko/oletteko kokeilleet naisten välistä ystävyyttä? Sanoisin, että vaikka naisten välille tulisi suhdekin, niin näin varttuneemmalla iällä seksillä ei ole niin suurta sijaa. Voit löytää todella hyvän ystävän tai rakastetun ja jos molemmilla on 'riittävästi kapasiteettia' niin keskustelun aiheista ei liene pulaa...olen katsellut näitä palstoja ja kovin hiljaiselta tuntuu olevan tähän aiheeseen kommentoiminen..

Anonyymi 26.03.2010 16.50

Minulle kyllä kelpaisi hyvä naisystäväkin esim matkaseuraksi. Olen 60v. ja matkustelen melkein aina yksin. On siinä tietysti hyvätkin puolensa, mutta huonoja varmaan silti enemmän.
Hyvää, samanhenkistä vain on niin vaikeaa löytää. Terveisin nainen savosta.

Anonyymi 26.03.2010 17.23

Niin, olipa mies tai nainen, niin aina on vaikea löytää se samanhenkinen ihminen. mitä tarkoitat, että huonoja puolia varmaan enemmän..? Itse en usko, että siinä on sen kummemmin huonoja puolia kuin missä tahansa ihmissuhteessa...
Utelee hän, joka heitti tuon nais -ystävyysviestin

kitty 26.03.2010 20.26

Se on hyvä ajatus, että olis reilusti eri palstat eri tarpeisiin, silloin ei tulis väärinkäsityksiäkään. Naisten välisestä ystävyydestä sen verran, että vaikka on kuinka hyviä naissuhteita niin ne ovat vain ystävyyttä, jos ihminen on heteroksi syntynyt.

Anonyymi 26.03.2010 20.51

Älkää nyt vaan loukatko ketään! On parempi vaieta.
t.metsänpoika

Anonyymi 26.03.2010 22.55

Hei!
Onkos tää joku treffipalvelu kun pitää tarkkaan tietää miesten pituus ja jne.Jos haluaa ystävää,kirjoitteluun ja kaikkeen muuhun toimintaan,niin onko tärkee ihmisen pituus????? Naiset laittakaa tekin pituutenne jne.Eikös enää tämä henkinen ja sisäinen ihminen merkkaa mitään tänäpäivänä???Täällähän on kiva vaihtaa mielipiteitä miesten,et naisten kesken.Menkää omille s.posteille jotka haluutte luoda suhteita,tai Suomi 24 sivuille.Siellähän voi treffailla ja esittää pituus ja kaikki muut vaatimukset.

Yhteistyössä

X

Kyllä ei