Terveys

Koko maailma pyörii silmissä

VIESTIT 1-13 (13)
Näytä kpl sivulla
Anonyymi 18.06.2011 21:38

kun yöllä heräsin ja käänsin pääni ja asentoa tunsin ensin paha oloa ja sitten alkoi pään silmien kohdasta kovasti pyöriä että se tuntui tosi pahalle pelotti yritin olla paikallani puristaen silmiäni kiinni irvistäen toivoen että se loppuisi. sitten kun se loppui join mehua ja söin suolaista se auttoi hiukan mutta on vielä koko päivän silmien kohdalta kipee ja pää samaten ajattelen seuraavaksi ottaa särkylääkettä josse auttaisis oloani..

Anonyymi 18.06.2011 21:44

Tutkimuksiin, onhan tommoseen syy selvitettävä. Ainakin itse pelästyisin vaikka voihan se olla ihan vaaratontakin toi huimaus.

Anonyymi 18.06.2011 22:17

- mutta on vielä koko päivän silmien kohdalta kipee ja pää samaten ajattelen seuraavaksi ottaa särkylääkettä josse auttaisis oloani

Tämä loppuosa minua huolestutti. Minulla on verenpaine heitellyt myös tälleen, paitsi tätä loppuosaa....
lääkäriin.....

Anonyymi 18.06.2011 22:22

Tietenkin lääkäriin, itse vastaavassa tilanteessa olisin mennyt jo tänään,
enkä ryhtynyt enää palstoille kirjoittelemaan

Anonyymi 19.06.2011 00:03

Taudinkuva ei vaikuta kovin vakavalta, kun oireista kärsivällä riittää energiaa tännekin tuhlata. Särkylääkettä ei ainakaan kannata ottaa, jollei päätä säre. Silmät jos on kipeät, niin oitis silmälääkäriin, saattaa olla kyseessä vaikkapa silmänpainetauti.

Anonyymi 19.06.2011 00:32

kun yöllä heräsin ja käänsin pääni ja asentoa tunsin ensin paha oloa ja sitten alkoi pään silmien kohdasta kovasti pyöriä että se tuntui tosi pahalle pelotti yritin olla paikallani puristaen silmiäni kiinni irvistäen toivoen että se loppuisi. sitten kun se loppui join mehua ja söin suolaista se auttoi hiukan mutta on vielä koko päivän silmien kohdalta kipee ja pää samaten ajattelen seuraavaksi ottaa särkylääkettä josse auttaisis oloani..

Montako tuoppia kumosit edellis- iltana?

Anonyymi 19.06.2011 00:53

Montako tuoppia kumosit edellis- iltana?

Huumori on muuten paikallaan, mutta ei sovi näin vakavaan terveys-asiaan. Nauru ei yksin paranna tässä, tohtorille pitää mennä. Särkylääke ainoastaan vie oireet tilapäisesti, ja voi jopa lykätä tarpeellista lääkärikäyntiä kohtalokkaallakin tavalla. - Parempi vara kuin vahinko, hyvä aloittaja!

Anonyymi 19.06.2011 08:55

Täällä ei ole hyvä antaa terveyteen minkäänlaisia poppakonsteja se on erittäin vaarallista, ajanvaraus lääkäriin, ei pitäisi edes kysyä neuvoa vaikka jollakin olisi saman tyyppisiä oireita, ei, ei, ei. suoraan lääkäriin!

Anonyymi 19.06.2011 10:05

Vaikka ei pitäisikään antaa neuvoja, mukamas, niin annan kuitenkin, koska tämä on keskustelupalsta.
Minulla itselläni on menieretauti, jossa on samantapaisia oirteita. Maailma pyörii ja oksettaakin. Silmissäkin tuntuu.
Tauti johtuu korvista, joihin tulee liikaa nesteitä välillä.
Suolaton ruoka ja tressitön elämä auttavat.
Itse pelästyin ensimäisiä oireita tosi paljon, mutta tauti ei ole vaarallinen, kiusallinen kyllä.
Olo on kuin humalaisella ja niitä kommenttejahan tulee aina. Muuallakin kuin näillä palstoilla.
Kannattaisi ajatella, että kaikki ei ole aina sitä, miltä ehkä näyttää!

Anonyymi 19.06.2011 11:20

Niin tai korvissa voi olla kiteitä , jotka aiheuttavat tuollaisia oireita.
Netistä löytyy ohjeet pään liikutteluun ja on varmasti vaarattomampaa kun lääkkeiden syönti.
Lääkärillä käyntiä suosittelen.
Myös osaava hyvä fysioterapeutti osaa antaa arvion tilasta!
Kokemusta on.

Anonyymi 19.06.2011 11:50

Saat helpotuksen kunhan taudillesi sadaan nimi ja tarvittaessa oikea hoito - joten ei kun lääkäriin .!

Anonyymi 19.06.2011 12:08

Minä oon netistä tutkinut terveyspalstoja, ja huomannut että minullahan on muitakin sairauksia kuin ne joista ihan lääkäri on tehnyt virallisen diagnoosin.
-oikeastaan ainoa mikä puuttu, on eturauhasvaivat...

Mökin Akka

Anonyymi 19.06.2011 12:36

Luota vaan nettiin - minä en ( en ole asiantuntija ja voin ymmärtää oireet väärin).

VIESTIT 1-13 (13)
Näytä kpl sivulla
X

Kyllä ei